شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مقالات و اخبار تخصصی سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

24 بهترین ابزار برای طراحان برنامه های تلفن همراه

24 بهترین ابزار برای طراحان برنامه های تلفن همراه
طراحان برنامه های موبایل همیشه به دنبال ابزاری مناسب هستند که طراحی های آنها را برای کاربر نهایی ارزشمند می کند. ایجاد یک برنامه با ارزش موبایل ، به مهارت درجه یک ، خلاقیت و البته ابزارهای مناسب نیاز دارد.

آیا این می تواند به همین دلیل باشد که شرکت ها در حال سرمایه گذاری پول بیشتری در طرح های همراه کاربر پسند هستند؟ من مطمئن هستم.

طراحی اپلیکیشن اندروید

انتظار می رود این شرکت ها از این قدم جسورانه چه نتیجه بگیرند؟ خوب ، طبق گفته DMI ، "در 10 سال ، 10،000 دلار سرمایه گذاری در شرکت های طراحی محور 228٪ بیشتر از سرمایه گذاری مشابه در S&P داشته است."

در حالی که هنوز طراحی اسناد و مدارک وایرهای و محصولات اولیه خود را روی کاغذ ضروری است ، نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن باعث می شود که کارهای شسته شده یا ناتمام را با مشتری ها ، توسعه دهندگان و طراحان آسانتر کنید.

اما با وجود تعداد زیادی ابزار طراحی در همه جا امروزه ، انتخاب بهترین ابزار برای نوع خاص برنامه شما می تواند چالش برانگیز باشد.

خبر خوب این است که من 18 ابزار توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه را ترجیح می دهم از آنها استفاده کنم. من اطمینان دارم که شما ابزار صحیحی را با کارکردهای مورد نیاز این لیست پیدا خواهید کرد.

1. طرح
Sketch ابزاری برای مکزیک سبک UI / UX مبتنی بر مک بوک سبک برای طراحان برنامه های مدرن است. Sketch بیشتر به Adobe Photoshop شبیه است اما عمدتاً برای نمونه سازی برنامه ساخته شده است و بالاترین سهم را در فضای wireframe و فضای نمونه سازی دارد.

اندازه بارگیری حدود 20 مگابایت است ، از منابع سیستم زیاد استفاده نمی کند ، بسیار سریع دارایی ها را صادر می کند. در نهایت ، شما فقط باید آن را یک بار خریداری کنید و سپس مجوز سالانه را تمدید کنید. شما نمی توانید آن را تحریک کنید. با این حال ، این انتخاب عالی برای اکثر طراحان برنامه است.

بنابراین اگر می خواهید عکس ها را ویرایش کنید ، باید این برنامه را با ابزارهای دیگری مانند Photoshop یا Adobe Illustrator ترکیب کنید. آیا شما یک طرفدار کامپیوتر هستید؟ بسیار مایه تاسف است که بچه های Bohemian Coding ممکن است از رایانه های شخصی پشتیبانی نکنند.

آنچه در سؤالات متداول خود آورده اند این است: "با توجه به فناوری ها و چارچوب های منحصر به فرد برای سیستم عامل X که Sketch بر روی آن ساخته شده است ، متأسفانه ما فکر نمی کنیم که از Sketch در هیچکدام از این سیستم عامل ها پشتیبانی کنیم."

2. BuildFire
BuildFire یک پلتفرم توسعه برنامه پایان کار است که می تواند ابزاری عالی برای طراحان اپلیکیشن موبایل باشد و به شما امکان می دهد یک نمونه اولیه از برنامه مورد نظر خود بسازید. BuildFire دارای قابلیت های کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد هر یک از طرح های خود را بارگذاری کنید ، فونت ها ، رنگ ها و موارد دیگر را سفارشی کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که قابلیت داخلی در پلتفرم BuildFire همه چیز را برای ایجاد یک برنامه کاملاً کاربردی که بتوانید درست از طریق سیستم عامل و IOS و فروشگاه Google Play منتشر کنید ، دارد. می توانید نمونه اولیه خود را بسازید و آن را بر روی تلفن خود کاملاً رایگان تست کنید و فقط در صورت آماده بودن برای انتشار ، آن را پرداخت کنید.


شروع به کار با ساختمان

3. طراحی تجربه Adobe (XD)
XD رقیب مستقیم Sketch است. اگر طرفدار رایانه شخصی هستید و به دنبال استفاده از Sketch هستید اما به دلیل محدود بودن پشتیبانی Mac ، محدود است ، بنابراین ، این خبر خوبی برای شماست.

XD اساساً تمام ویژگی هایی را که از Wireframe Sketch — ، نمونه سازی اولیه و موارد دیگر دریافت می کنید ، در اختیار شما قرار می دهد.

XD کاملاً مسخره و سریع و آسان برای استفاده است. اگرچه هنوز در حالت پیش نمایش قرار دارد و فاقد برخی ویژگی ها مانند سایر محصولات جدید است و در این حالت ، فقط از بروزرسانی سالگرد ویندوز 10 پشتیبانی می کند ، بسیاری از طراحان برنامه از آن استفاده کرده و عاشق آن هستند. XD واقعاً امیدوارکننده است.

با من اشتباه نکنید ، XD هنوز به اندازه Sketch خوب نیست اما امیدوار کننده است و ممکن است همتای خود را در آینده قابل پیش بینی ضرب و شتم کند.


4- محور RP
Axure RP یک ابزار طراحی کامل برنامه برای طراحان حرفه ای است. سعی می شود از ابتدا تا انتها تمام ویژگی های مورد نیاز برای طراحی برنامه خود را به شما ارائه دهد. البته این بدان معنی نیست که عالی باشد.

گذشته از نمونه سازی اولیه ، این امکان را به شما می دهد که برای ایجاد فریم ورد ، mockup ، نمودارهای جابجایی ، Personas ، تابلوهای ایده ، مسافرتهای کاربر ، نمودارهای دیجیتال و مستندات گرافیکی و حتی بیشتر استفاده کنید.

نکته جالب اینجاست که اگر شما یک کد نویسی هستید و دوست دارید کد نویسی انجام دهید ، این امکان را به شما می دهد تا کدنویسی کنید ، همچنین به شما امکان می دهد تا آماده استفاده از قطعات و کتابخانه ها شوید تا به شما در ایجاد یکنواخت حتی بهتر طراحی کمک کند.

بنابراین شما محدود نیستید ، حدس می زنم شما فقط با تخیل خود محدود هستید. با این حال ، این همه به این دلیل است که چرا دارای یک منحنی یادگیری شیب دار است.

فکر می کنید سیستم عامل شما را پشتیبانی می کند؟ Axure RP در حال حاضر از OS X و Windows OS پشتیبانی می کند.

طراحی اپلیکیشن اندروید

5- مارول
به دنبال طراحی ، نمونه سازی و همچنین همکاری با تیم خود هستید؟ مارول این امکان را برای شما فراهم می کند که همه این موارد را انجام دهید.

بعلاوه این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید طرح های خود را از سایر ابزارها مانند Sketch یا Photoshop و تصویرگر به راحتی و حتی برنامه هایی که در فضای ذخیره ابری مانند Dropbox یا Google Drive در اختیار دارند ذخیره کنید.

در نتیجه ، می توانید طرح های خود را از ابزارهای مختلف اضافه کنید و از Marvel استفاده کنید تا با تمام ویژگی های انیمیشن زنده شود.

پباده سازی اپلیکشن تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن اندروید
پباده سازی اپلیکشن تلفن همراه
با پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میتوانید این زمان را داشته باشید که رابطه و دسترسی بیشتری با مشتریان خویش خواهید داشت. چنانچه کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می توانید با تولید نرم افزار قادر، کاربردی و خوشگل، یک پل ارتباطی مطلوب با مشتری‌ها داشته باشید. گروه پباده سازی نرم افزار ویستا، با مهارت و تجربه طولانی‌زمان خویش مهیا میباشد تا در قضیه پباده سازی نرم افزار اندروید و ios با شما یار و همدم باشد. این اطمینان را می‌توانید داشته باشید که تیم ویستا متنوع ترین تجهیزات و همچنین مطلوب ترین ارزش پباده سازی نرم افزار را به شما ارائه خواهد کرد. با ما همدم باشید.

چرا به نرم افزار نیاز داریم ؟
چرا نرم افزار؟! شما در زمان روز چنددفعه از نرم افزار ها استعمال میکنید؟! به کار گیری از نرم افزار فروشگاهی برای رفع نیاز های اساسی و مهم زندگیتون! به کار گیری از نرم افزار شبیه اسنپ یا این که تپسی برای حمل و نقل! به کارگیری از نرم افزار شبیه دیوار یا این که شیپور برای معامله! درواقع امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای وب کمتر کسی رو می‌بینید که قصد به خریدهای حضوری داشته باشد. تلفن همراه های هوشمند بخش اعظمی از این امور را راحت کرده اند و در ادامه آن در فضای کسب و فعالیت تغییرات بزرگی ساخته شده است.امروزه برای هر کسب و کاری وجودیک طراحی وب دارای اعتبار و ماهر الزامیست و اهمیت تولید نرم افزار در چندسال آینده نیز به همین اندازه خواهد شد. امروزه همگی کسب و کارهایی که سرویس ها و یا این که کالایی را ارائه می‌دهند،با تولید نرم افزار ماهر سبب رونق تعدادی برابری فضای کاری خویش خواهند شد.

پباده سازی نرم افزار اندروید و ios
مجموعه ویستا با ارائه بروز ترین متود کدنویسی و پباده سازی، مبادرت به پباده سازی نرم افزار اندروید و همچنین پباده سازی نرم افزار ios با شایسته ترین تعرفه و کیفیت می‌نماید.تمام نرم افزار ها با درنظر تصاحب کردن پباده سازی تارنما ماهر مبادرت به کد زنی گردیده.نرم افزار و سایت به یکدیگر بصورت آنلاین متصل بوده و با بروزرسانی محصول ها بر روی پنل مدیریتی می‌توانید سایت و نرم افزار را به روز نمایید!

تمام نرم افزار های پباده سازی گردیده در ویستا بصورت Responsive بوده و در تمام تبلت ها و موبایل های همدم بصورت درست نمایش داده میشود.

لهجه برنامه نویسی ایجاد نرم افزار اندروید به طور Native و با لهجه Java SE برنامه نویسی شده‌است. همینطور لهجه برنامه نویسی نرم افزار IOS با Swift بوده و مطابق با نهایی تغییرات و بروز رسانی ساخت گردیده، تمام داده ها بصورت به طور کامل هش گردیده اعمال می‌شوند و امنیت آن بصورت بدون نقص تضمین میگردد.

تولید نرم افزار گوشی با انگیزه سهل وآسان سازی امور
نرم افزار های گوشی برای ما تجهیزات فوق العاده ای را آماده نموده است. بگونه ای که به طیف وسیعی از نیازهای روزانه بخوبی پاسخگو میباشد. از خرید تولید ها مختلف گرفته تا انجام سرویس ها بانکی، دریافت کردن ماشین کرایه ای برای حمل و نقل و مورد ها اکثری دیگر، همه در سوی سهل سازی امور برای یوزرها بوده میباشد. از مزایای نرم افزار ها می شود به در دسترس بودن شل برای یوزرها، جذابیت در هنگام به کار گیری، سرعت اجرا و سطح امنیت بسیار بالا اشاره نمود. این اتفاقات منجر صرفه جویی در حین و مخارج یوزرها خواهد شد. کسب و شغل های متفاوت برای اینکه بتوانند مشتریان خویش را مراقبت کنند و در کنار آن فعالیتشان را توسعه دهند، با مبادرت به پباده سازی نرم افزار تلفن همراه خواهند توانست که به هدف ها خویش دست پیدا نمایند. گروه ویستا در مسئله ایجاد نرم افزار اندروید و ایجاد نرم افزار ios ، سرویس ها بی سابقه را ارائه می‌دهد.

فرآیند توصیه دهی نرم افزار گوشی
سازه به تجربه تعدادی ساله کمپانی ویستا در مسئله های گوناگون و پروژه های متنوع،عموما دو فاکتور اساسی برای کارفرمایان با شخصیت دارای اهمیت میباشد؛ 1-بها 2-روزگار انجام عمل. در اصل دربین همگی پروژه های متفاوت قابل انعطاف افزاری این دو فاکتور بسیار دارای اهمیت میباشد.نکته ای که بین بایستی به آن دقت کنیم این میباشد که برای انتخاب این دو پارامتر مهم نیاز به تحقیق و گفتمان های زیادی میباشد.در صورتی‌که خیلی از موسسه ها قابل انعطاف افزاری تعرفه پباده سازی نرم افزار را بصورت ظریف مشخص و معلوم میکنند.به همین استدلال شما می بایست این نکته را متوجه باشید برای انجام یک پروژه قابل انعطاف افزاری در هر ابعادی،نیاز میباشد که روند نیاز سنجی،تست و تولید بصورت ظریف سنجیده شود و بعداز آن بها و زمانه ظریف معین شود.برای معلوم کردن این قضیه مهم باید 5 قدم اساسی و مهم فی مابین کمپانی قابل انعطاف افزاری و صاحبکار برداشته شود؛

1-کامل شدن پوشه داکیومنت یا این که پروپزال
در اولِ پروژه کارفرمای با شخصیت می بایست یک فولدر داکیومنت یا این که پروپزال از خصوصیت هایی نرم افزار برای کمپانی مهیا نماید.خصوصیت هایی نرم افزار میتواند دربرگیرنده وضعیت تعاملی اپ،خصوصیت های ظاهری،شرایط های متفاوت و … باشد.

2-جلسات فنی با کمپانی قابل انعطاف افزاری
بعد از کامل شدن پوشه داکیومنت جلسات فنی و تخصصی با کمپانی قابل انعطاف افزاری برگذار می‌شود و همگی خصوصیت های مطرح شد در داکیومنت بصورت بی نقص باز‌نگری گردیده.بعد از او‌لین نشست از طرف کمپانی قابل انعطاف افزاری یک برهه زمانی قیمتی برای اپ موردنظر بیان میگردد.

3-پباده سازی مثال نخستین یا این که prototype
مثال نخستین یا این که prototype یکی مهمترین قسمت های فعالیت به حساب آورده می شود چرا‌که کلیه خصوصیت های ظاهری و تعاملی نرم افزار در آن دخیل میباشد.درین مرحله شما می‌توانید در رابطه کلیه مورد ها پباده سازی نرم افزار بصورت بی نقص حیث دهید.

4-بازبینی زیرساخت های موردنیاز
بعد از کامل شدن مثال اول و تست نرم افزار گوشی،آغاز به باز‌نگری ذیل ایجاد های ما یحتاج برای روش تولید نرم افزار پرداخته.درین نصیب تکنولوژی های موردنیاز برای تولید اپ گزینش می‌گردد.مانند ایجاد پنل ادمین با laravel و …

5-گزینش هزنیه و زمانه - باز‌نگری موضوعات قرار بخشید
بعداز انتخاب تکنولوژی و ذیل ایجاد ما یحتاج،کمپانی قابل انعطاف افزاری ویستا برای صاحب کار داکیومنتی را بر اساس هزینه،زمانه و تکنولوژی و همینطور روش ایجاد نرم افزار ارسال می نماید و بعد از آن راجب جزئیات قرار اعطا کرد کلام می‌کنیم.

طراحی و ایجاد برنامه های موبایل

طراحی اپلیکیشن اندروید

درخواست طراحی برنامه تلفن همراه کنید
توسعه برنامه تلفن همراه
طراحی و ایجاد برنامه های موبایل
با در دسترس بودن دستگاه های تلفن همراه و اینترنت برای بیشتر افراد جامعه ، داشتن وب سایت گاهی اوقات برای موفقیت کافی نیست. داشتن یک برنامه کاربردی موبایل ، با توجه به سرعت آن و همچنین دسترسی به کارکردهای داخلی از جمله ارسال نوتیفیکیشن ، به تدریج در حال تبدیل شدن به یکی از ابزارهای موفقیت حداکثر است. بعضی اوقات ، این سرویس فقط از طریق برنامه موبایل برای کاربر در دسترس است. به عنوان مثال ، یک برنامه کاربردی موبایل در نظر بگیرید که به کاربران امکان می دهد با خواندن بارکد یا سایر برنامه هایی که این روزها روی تلفن همراه همه افراد نصب شده است ، صورت حساب پرداخت کنند. رعایت سیستم ها و ویژگی های جدید یکی از رازهای موفقیت است ، اگر امروز می خواهید از رقبای خود بهتر عمل کنید ، سایت ایده ، سرویس یا برنامه موبایل خود را پیاده سازی کنید. برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید. برنامه تلفن همراه ، که به عنوان برنامه موبایل نیز شناخته می شود ، کاربردهای مختلفی دارد ، از پرداخت قبض تا خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی.

طراحی برنامه موبایل
طراحی برنامه موبایل
انواع برنامه های کاربردی موبایل با توجه به سیستم عامل
برنامه های تلفن همراه برای سیستم عامل های مختلف متفاوت هستند ، به عنوان مثال ، شما نمی توانید یک برنامه موبایل نوشته شده برای سیستم عامل Android را بر روی تلفن همراه که از iOS استفاده می کند ، نصب کنید. برنامه موبایل Android یا به سادگی برنامه Android (برنامه Android) یک برنامه کاربردی تلفن همراه است که برای Android نوشته شده و توسط گوگل پشتیبانی می شود. برنامه موبایل iOS یا برنامه iOS (از این پس به عنوان برنامه iOS) ، یک برنامه موبایل است که برای iOS نوشته شده است و توسط اپل پشتیبانی می شود. برنامه های موبایل برای سایر سیستم عامل ها از جمله Windows Phone ، Java ، Symbian و Blackberry نیز موجود است.

برخی از ویژگی های اساسی طراحی برنامه دیجیتال توسط برنامه موبایل
نام تجاری خود را توسعه داده و تقویت کنید.
امکان ارسال اعلان ها و تعداد و وضعیت آنها
امکان کار آفلاین و به روز کردن اطلاعات مربوط به اولین اجرای برنامه هنگام دسترسی به اینترنت
امکان مدیریت اطلاعات نشان داده شده در برنامه تلفن همراه
امکان نمایش محصولات و اطلاعات سایت شما
پرداخت آنلاین و فروش محصولات به صورت آنلاین از طریق برنامه موبایل
در دیجیتال دیجیتال ، ما برنامه بومی موبایل را پیاده سازی می کنیم تا سایت ، سرویس و ایده خود را با بهترین عملکرد ممکن ارائه داده و تجربه رضایت بخشی را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی برنامه های کاربردی برای اندروید ، iOS و ویندوز فون
طراحی برنامه های کاربردی برای اندروید ، iOS و ویندوز فون
برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی موبایل برنامه Digitalifa ، به صفحات زیر مراجعه کنید.

برنامه Android چیست؟
طراحی و طراحی را از فروشگاه Android بخواهید
طراحی و توسعه نرم افزار را از فروشگاه اندروید بخواهید
طراحی و طراحی گالری سفارش دهید
سفارشات را تنظیم کرده و یک برنامه صورتحساب را طراحی کنید
سفارش سفارش و توسعه برنامه های خبری

iOS در مقابل طراحی UI برنامه Android: راهنمای کامل

iOS در مقابل طراحی UI برنامه Android: راهنمای کامل
اریک دی کندی · 2 نوامبر 2019

اگر شما یک نسخه iOS و Android را طراحی می کنید ، این راهنما بهترین دوست شما است.

ما می خواهیم مهمترین تفاوت های بین iOS و Android را برای طراحان UX / UI پوشش دهیم. اگر برنامه ای را در یک سیستم عامل ایجاد کرده اید ، این بیشتر آنچه شما باید بدانید برای ترجمه آن برای سیستم عامل دیگر است. ولی! - این دستورالعمل ها است ، و اساساً هر آنچه را خواهم گفت در جایی متناقض است ، حتی توسط خود اپل / Google. این در مورد ترجمه "تفکر iOS" به "اندیشه اندیشه" و بالعکس است.

طراحی اپلیکیشن اندروید

در اینجا آنچه را پوشش خواهیم داد جلو بروید ، یا مستقیماً آن را بخوانید - مانند یک طعنه. این تماس شماست

مروری بر تفاوتهای اصلی
جهت یابی
کنترل ها
تایپوگرافی
سایر استانداردهای سیستم عامل
iOS در مقابل طراحی UI Android: تفاوت اصلی
در اینجا مهمترین تفاوت هایی که طراحان UX / UI هنگام ترجمه "برنامه" از iOS به Android یا برعکس باید در نظر بگیرند وجود دارد:

DESIGN element IOS ANDROID
حداقل اندازه ضربه شیر 44x44 pt 48x48 dp (Dp چیست؟)
ناوبری برنامه اصلی زبانه های پایین صفحه در بالای صفحه
پیمایش برنامه ثانویه ناوبری پایین "بیشتر" یا در صفحه UI پایین صفحه یا "دکمه همبرگر" منوی جانبی
دکمه / عملکرد اصلی ناوبری بالا ، سمت راست دکمه عمل شناور
اقدامات ثانویه UI روی صفحه ، سمت راست ، سمت راست
لیست های تک گزینه لیست را با علامت انتخاب گزینه انتخاب لیست دکمه های رادیویی لیست کنید
لیست های چند گزینه ای لیست با سوئیچ ها یا لیست با علامت های انتخابی برای موارد انتخاب شده لیست چک لیست یا لیست با سوئیچ ها
تأیید یا اجازه خنثی کردن اقدامات مخرب گفتگوی مد برای تأیید انتخاب مجاز به واگرد از طریق اطلاعیه های موقت روی صفحه است
اوه ، و قبل از اینکه واقعاً شیرجه بزنیم ، اجازه دهید به یک سؤال مهم پاسخ دهیم که همه چیز دیگر را در اینجا می گنجاند ...

آیا باید برنامه های Android و iOS خود را متفاوت کنم؟
داستان کوتاه کوتاه: خیر.

اپل و گوگل هر دو شرکت بسیار هوشمند با هریک از میلیونها کاربر هستند. آنها مانند هر کس دیگری اشتباهات UX را مرتکب می شوند ، اما به طور کلی ، وقتی آنها یک زبان طراحی را برای روشی پیش فرض که سیستم آنها باید کار کند ، تعریف می کنند ، آنها مرتکب اشتباهات فوق العاده ای نمی شوند. بنابراین در حالی که من دو روش انجام هر کاری زیر را ارائه می دهم (روش iOS و روش اندرویدی) ، هیچ یک اشتباه نیست. اگر کاربران شما قادرند با اطمینان از برنامه ای که ایجاد می کنید حرکت کنند و از آن استفاده کنند ، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید از تب های iOS یا نماهای معین در Android استفاده نکنید.

این مقاله با روحیه یادگیری برای "فکر کردن در iOS" یا "فکر کردن در اندروید" نوشته شده است - و اگر هدف شما ایجاد یک برنامه برای هر دو سیستم عامل است ، اما هر یک از سیستمهای خود احساس بومی بودن داشته باشید ، در این صورت این راهنما خواهد بود. کمک بزرگی باشد

با گفتن این حرف ، اجازه دهید شیرجه بزنیم.

iOS در مقابل Android Navigation
ناوبری بالای صفحه
تفاوتهای UI در iOS و اندروید در iOS
ما از بالا شروع خواهیم کرد - به معنای واقعی کلمه. هر پلتفرم برای آنچه در بالای اکثر صفحه ها ظاهر می شود ، استانداردهای مختلفی دارد.

در iOS ، عملکرد چپ (اختیاری) تقریباً همیشه نوعی "بازگشت" است - خواه به صورت پیوسته به صفحه قبلی ("مرحله 2" به "مرحله" 1) برمی گردد یا صفحه پدر و مادر به صورت سلسله مراتبی ("صندوق ورودی" بالا می رود. به "صندوق پستی"). از طرف دیگر ، یک مقصد غیر مرتبط را می توان در اینجا پیوند داد. عنوان صفحه تقریباً همیشه موجود است ، و بزرگ شروع می شود ، اما با حرکت به عنوان کاربر ، سرصفحه کوچک می شود. عملکرد (های) صفحه سمت راست (اختیاری) می تواند به عنوان یک عملکرد متن یا عملکردهای متعدد آیکون نمایش داده شود.

در Android ، عنوان صفحه سمت چپ است. در سمت چپ عنوان صفحه چیزی لازم نیست ، اما (الف) اگر این صفحه یک صفحه سطح بالا باشد و یک دکمه همبرگر در برنامه وجود داشته باشد ، در صورت پیروی از این صفحه ظاهر می شود یا (ب). یکی دیگر از پی در پی ، می توانید به صورت اختیاری یک دکمه عقب اضافه کنید.

منابع: میله ناوبری در iOS. نوار برنامه طراحی بالا مواد

مقصد اصلی پیمایش
iOS در مقابل تفاوتهای ناوبری اصلی Android
قسمت های اصلی یا "مقصد" در برنامه به روش های مختلفی ارائه شده است.

در برنامه های iOS ، مقصد اصلی در برنامه به عنوان زبانه ها در پایین لیست شده است.

در کل 2-5 زبانه وجود دارد
آنها در فونت اندازه 10 برچسب گذاری شده اند
آنها نمایانگر مقصد اصلی یا "اسم" برنامه هستند
برای آنچه ارزشش را دارد ، بسیاری از برنامه های محبوب شخص ثالث iOS نیز با چند دستورالعمل اضافی مطابقت دارند:

هر برگه ای که عملکرد اصلی برنامه را نشان می دهد - به عنوان مثال اضافه کردن یک عکس جدید در یک برنامه مبتنی بر عکس - در مرکز قرار دارد
هر برگه مربوط به نمایه یا تنظیمات آخرین بار ظاهر می شود
جستجو دوم ظاهر می شود
از طرف دیگر ، برنامه های پیش فرض iOS (1) عملکردهای موجود در نوار برگه را دلسرد می کنند ، (2) تب های مربوط به نمایه یا تنظیمات ندارند و (3) باعث می شوند جستجو نهایی شود.

بزرگترین تفاوت در برنامه های Android این است که همان مقصد اصلی بیشتر در سراسر رابط پخش می شوند - اغلب بین (الف) یک دکمه همبرگر ، (ب) یک نوار جستجو ، (ج) زبانه ها ، یا (د) یک دکمه حرکت شناور. در بخش های بعدی در مورد هر 4 صحبت خواهیم کرد. آه ، و توجه داشته باشید: اندروید اخیراً از ناوبری پایین استفاده می کند ، مشابه iOS - بنابراین ممکن است به هیچ وجه تفاوت زیادی نداشته باشید.

منابع: نوار تب iOS؛ حصیر

UI برنامه Android خود را با یک الگوی طراحی مواد شروع کنید

تبلیغات
CODEANDROID SDK

UI برنامه Android خود را با یک الگوی طراحی مواد شروع کنید
توسط Ashraff Hathibelagal21 Sep 2019 طول: زبانهای کوتاه:
طراحی SDKM Material DesignMobile Development
Google's Material Design یکی از معدود زبانهای طراحی است که توانسته است آزمون زمان را تحمل کند. حدود 5 سال است که در حال حاضر است و هنوز هم از محبوبیت گسترده ای در بین کاربران اندرویدی برخوردار است. SystemUI سیستم عامل Android نیز مانند اکثر برنامه های مشهور موجود در Google Play امروز به دستورالعمل های این زبان طراحی پایبند است.


نمادهای برنامه
20 بهترین قالب برنامه اندرویدی سال 2019
نونا بلکمن

توسعه موبایل
10 بهترین الگوهای برنامه چند منظوره Android
نونا بلکمن

نمادهای برنامه
15 بهترین قالب برنامه برنامه تجارت الکترونیک
نونا بلکمن

طراحی اپلیکیشن اندروید

اندروید
9 قالب Android برای الهام بخشیدن به پروژه بعدی شما
لورکا لوکاسا سا
اگرچه دستورالعمل های Material Design کاملاً مستند و آسان برای درک است ، اما اجرای صحیح آنها با استفاده از Android SDK و AndroidX نیاز به کدنویسی و آزمایش دقیق دارد ، در درجه اول به این دلیل که شما باید از تراکم پیکسل های مختلف ، اندازه صفحه نمایش ، جهت گیری دستگاه و نسخه های اندرویدی پشتیبانی کنید. با استفاده از MaterialX ، می توانید تمام وقت و تلاش خود را ذخیره کنید.

MaterialX یک کتابخانه اجزای UI با کیفیت برتر طراحی مواد است که در CodeCanyon موجود است. علاوه بر مؤلفه های اصلی UI مانند دکمه ها ، کارت ها و لغزنده ها ، صدها طرح منحصر به فرد طراحی شده با دست را ارائه می دهد که می توانید مستقیماً در برنامه های خود استفاده کنید. به همین ترتیب ، هنگام کار با این چیدمان ها ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد کارهایی مانند قرار دادن اجزای UI ، تنظیم حاشیه ها و پدینگ های آنها یا حتی متحرک سازی آنها نخواهید داشت.

اجازه دهید اکنون نگاهی دقیق تر به آنچه MaterialX ارائه کرده است ، بیاندازیم.

1. اجزای پیمایش
بسیار مهم است که شما یک رابط جذاب داشته باشید که به کاربران امکان می دهد از یک صفحه برنامه شما به صفحه دیگر حرکت کنند. Material Design چندین مؤلفه را که می توانید برای ساخت چنین رابط استفاده کنید ، لیست می کند و MaterialX برای همه آنها پیاده سازی هایی دارد.

محبوب ترین مؤلفه این روزها نوار پیمایش پایین است. MaterialX در حال حاضر هشت نوار ناوبری زیبا را برای شما انتخاب می کند. در اینجا دو میله وجود دارد:

نمونه میله های ناوبری پایین
اگر ترجیح می دهید به جای آن از کشو های کشویی استفاده کنید ، این الگو گزینه های مختلفی را به شما می دهد که همه آنها به انواع مختلفی از برنامه ها هدایت می شوند. به عنوان مثال ، اگر در حال ساخت یک برنامه خبری هستید ، می توانید از مؤلفه Drawer News استفاده کنید. به طور مشابه ، اگر شما در حال ایجاد یک برنامه مرتبط با نامه هستید ، می توانید از مؤلفه Drawer Mail استفاده کنید.

اجزای کشو نمونه
زبانه ها ، که معمولاً نوار برنامه های برتر را تکمیل می کنند ، همچنین در برنامه های Android کاربرد گسترده ای دارند. MaterialX دارای نمایشگرهای زبانه متنوعی است که در هر دو سبک و تاری بسیار خوب به نظر می رسند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، همه آنها از ژست کش رفتن افقی پشتیبانی می کنند.

مؤلفه های برگه نمونه
2. لیست ها و شبکه ها
لیست ها جزء لاینفك برنامه های اندرویدی است و یك لیست خوب طراحی شده می تواند تجربه كاربر برنامه شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. MaterialX تقریباً دهها نوع مختلف لیست از جمله لیست های بخش دار ، متحرک و چند انتخاب را ارائه می دهد. همچنین چند لیست خاص برای برنامه ، مانند لیست هایی برای برنامه های خبری ، ارائه می دهد.

نماهای لیست نمونه
اگر نیاز دارید بیش از یک مورد را در یک ردیف نشان دهید ، باید یکی از شش شبکه مختلف این الگو را استفاده کنید. علاوه بر شبکه های اصلی و مقطعی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، MaterialX دارای شبکه هایی برای برنامه های گالری و برنامه های تماس گیرنده است.

شبکه های نمونه
کارت ها اغلب با هر دو لیست و شبکه استفاده می شوند. از آنجا که MaterialX دارای الگوهای کارت برای رسیدگی به بیشتر موارد استفاده است ، اکنون می توانید از ایجاد کارت های شخصی خود جلوگیری کنید. برخی از قالب های کارت را می توان برای ایجاد صفحه های مقدماتی یا آموزشی نیز استفاده کرد.

نمای کارت نمونه
شایان ذکر است که MaterialX دارای اجزای جداگانه ای برای نمایش لیست های کوچکتر مانند لیست برچسب ها و لیست های ترجیحی است.

3. فرم ها
ایجاد اشکال کار سختی است. هنوز هم متقاعد کردن کاربران برای پر کردن و ارسال فرم ها دشوار است. خوشبختانه ، MaterialX با تعداد زیادی قالب زیبا برای فرم ها ارائه می شود که کاربران شما قصد دارند از پر کردن آنها لذت ببرند.

در حین ایجاد فرم ها ، شما می توانید از قالب های فرم عمومی مانند نمونه هایی برای فرم ورود به سیستم و ورود به سیستم یا قالب های خاص دامنه مانند نمونه هایی برای تجارت الکترونیک استفاده کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

فرم های نمونه
برای آسانتر کردن زندگی شما ، MaterialX همچنین دارای تمام طرح هایی است که به انواع خاصی از فرم ها اختصاص داده شده است. از آنجا که این طرح بندی های جذاب به عنوان ظروف تمام عیار برای فرم ها استفاده می شوند ، دیگر لازم نیست هنگام استفاده از آنها ، سایر اجزای UI را به طرح خود اضافه کنید. در حال حاضر ، طرح هایی برای فرم های ورود به سیستم ، فرم های تأیید شماره تلفن و فرم های پرداخت وجود دارد.

طرح بندی فرم اختصاصی
توجه داشته باشید که بسیاری از قالب های فرم دارای گزینه های با مضمون تاریک نیز هستند.

4- عناصر فرم
اگر خودتان علاقه مند به ایجاد فرم هستید ، به جای استفاده مستقیم از عناصر فرم پیش فرض آندروید ، می توانید از عناصر موجود در MaterialX استفاده کنید. آنها معمولاً بهتر ظاهر می شوند و ارائه می دهند

10 بهترین برنامه طراحی متریال برای اندروید!

ما برای اولین بار این مقاله را در سال 2014 نوشتیم. ما می خواهیم به افراد كمك كنیم كه وقتی واقعاً خیلی از آنها نبودند ، برنامه های Material Design را برگردانند. این روزها ، طراحی متریال در همه جا است. اکثر برنامه های معروف از آن به یک شکل یا شکل دیگر استفاده می کنند. بنابراین ، ما لیست را دوباره انتخاب کرده ایم تا برخی از بهترین نمونه های Material Material را که می توانید پیدا کنید نشان دهید. همه برنامه های موجود در این لیست توسط Google توسط Google در بعضی از موارد برای استفاده از Material Material طراحی شده است. حتی اگر آنها بهترین یا مفیدترین نیستند ، آنها واقعاً از آن Design Material استفاده می کنند. در اینجا بهترین برنامه های Material Material Design برای اندروید ارائه شده است!

عکس فیلم B&H

طراحی اپلیکیشن اندرویدطراحی خانه هوز
LocalCast
لیفت
نسخه ی نمایشی طراحی متریال
گالری طراحی مواد
Newton Mail
رابین هود
اکسپلورر جامد
پیام کوتاه متنی

در اینجا برخی از لیست های بیشتر برنامه شما ممکن است دوست داشته باشید!
15 بهترین برنامه پرتاب اندرویدی برای نمایش کامل در صفحه اصلی
10 بسته آیکون بهترین برای Android (توسط برنامه نویس)
عکس فیلم B&H
قیمت: رایگان

B&H Photo یک خرده فروش محبوب آنلاین است. برنامه آنها نیز زیبا است. تقریباً در هر کجا که می تواند از طراحی متریال استفاده کند. تجربه خرید ، جستجو و حتی عملکردهای سبد خرید همه در آن کشیده شده است. صفحه دسته بندی ها فقط برای رنگ آمیزی آسان با چشم کدگذاری نمی شود ، بلکه طراحی آیکون های کوچک واضح و مسطح است. در هیچ نقطه‌ای طراحی احساس غرق شدن یا مضحک بودن نمی کند. این فقط یک طراحی خوب در همه جا است. ما آرزو می کنیم که برنامه های خرید بیشتر شبیه این یکی باشد.

بارگیری در بازی GOOGLE!
عکس B&H - بهترین برنامه های طراحی مواد

طراحی خانه هوز
قیمت: رایگان

هووز برنده یک جایزه طراحی واقعی از Google Play شد. ما کی هستیم که استدلال کنیم؟ این برنامه همچنین بسیار خوب است این یک برنامه طراحی خانه است. می توانید به دکوراسیون و ایده های طراحی خانه خود نگاهی بیاندازید. همچنین می توانید ایده های خود را ذخیره کرده و مطالب بسیار بی نظیری را بررسی کنید. این تقریباً شبیه به Pinterest است اما مخصوص محصولات طراحی خانه است. در فضای بسیار کمی پایه های زیادی را پوشش می دهد. طراحی آن به شما امکان می دهد تا در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون اینکه احساس بیش از حد احساس کنید ، اطلاعات زیادی را جابجا کرده و مشاهده کنید. این فقط به نظر می رسد و بسیار خوب کار می کند. راستی یکی از برنامه های بهتر Material Design.

بارگیری در بازی GOOGLE!
Houzz - بهترین برنامه های طراحی مواد

LocalCast
قیمت: کمک هزینه رایگان / اختیاری

LocalCast یک برنامه جریان است. این دستگاه ، ویدیو ، تصاویر و تقریباً هر چیز دیگری را برای دستگاه Chromecast به دستگاه شما منتقل می کند. این اپلیکیشن همچنین طراحی خوبی دارد. از طراحی متریال به نقاط قوت خود استفاده می کند. با این حال ، می تواند از احساس نفخ یا غیرضروری خودداری کند. رنگها بدون اینکه آزار دهنده باشند ، به زیبایی متضاد هستند. کنترل ها نیز به نظر خوب می رسند. همچنین از Roku ، Amazon Fire Sticks ، Apple TV و انواع تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می کند. برای آنچه که هست واقعا خوب است

بارگیری در بازی GOOGLE!

لیفت
قیمت: رایگان / در هر سواری متفاوت است

Lyft هنوز یک سرویس ترانزیتی جدید و آینده است. با این حال ، طراحی اپلیکیشن آن احتمالاً بهترین در فضای برنامه های حمل و نقل است. از لایه هایی در Material Material به طور مؤثر استفاده می کند. برنامه هایی مانند این بسیار شلوغ هستند. داشتن یک دسته کنترل و یک نقشه می تواند یک تن اطلاعات به طور همزمان باشد. Lyft بدون ارائه احساس ناراحتی در استفاده ، اطلاعات بسیار زیادی را ارائه می دهد. پالت رنگ سازگار و خوب به نظر می رسد. این در حال حاضر یکی از برنامه های حمل و نقل بهتر است ، اما طراحی آن قطعاً آن را کمی جذاب تر می کند.

بارگیری در بازی GOOGLE!
Lyft - بهترین برنامه های طراحی مواد

نسخه ی نمایشی طراحی متریال
قیمت: رایگان

Material Design Demo یک مزیت برای توسعه دهندگان است. این اجازه می دهد تا به راحتی و به سرعت طراحی مواد را بررسی کنید. این نشان می دهد استفاده از بسیاری از عناصر طراحی متریال. این شامل انتقال ، چیدمان صفحه ، نماهای کارت ، دکمه عملکرد شناور ، کشو منو بیرون کشیدن و موارد دیگر است. برنامه نویسان پیشرفته از قبل این موضوع را می دانند. با این حال ، این یک نگاه خوب به مبتدی در مورد چگونگی عملکرد این مطالب می دهد. بارگیری و استفاده رایگان است. این یک برنامه عالی برای ساخت برنامه های Material Design است.

بارگیری در بازی GOOGLE!
نمایشی طراحی متریال - بهترین برنامه های طراحی مواد

ما برخی از لیست های پیشنهادی بیشتر برای شما داریم!
10 بهترین برنامه پیام کوتاه و برنامه پیامکی برای Android!
15 بهترین برنامه اندرویدی موجود در حال حاضر!
گالری طراحی مواد
قیمت: رایگان

گالری متریال برنامه ای برای توسعه دهندگان است. توسعه دهندگان برنامه های خود ، چارچوب UI یا سایر عناصر را در برنامه بارگذاری می کنند. سایر توسعه دهندگان درباره آن موارد بازخورد می دهند. توسعه دهندگان می توانند در مورد طرح و ایده های خود در مورد چگونگی بهبود موارد خود ، انتقاداتی را دریافت کنند. برای همه اینها خیلی خوب کار می کند همچنین به توسعه دهندگان هندی بدون تیم های طراحی عظیم کمک می کند تا برای بهترین طراحی ممکن بهترین بازخورد را داشته باشند. برای تولید برنامه های خوب در طراحی Material ضروری نیست ، اما قطعاً به شما کمک می کند. این نیز رایگان است

بارگیری در بازی GOOGLE!
تصویر گالری مواد - بهترین برنامه های طراحی مواد برای اندروید

Newton Mail
قیمت: رایگان / 49.99 دلار

Newton Email احتمالاً بهترین برنامه ایمیل از نظر طراحی است. تمیز است ، رنگ ها برای سازمان دهی مفید هستند ، و عناصر Material Design زیادی دارند. کمی گران است ، اما این لیست در مورد قیمت نیست. نمای اصلی ساده است. این امکان را به شما می دهد تا تعداد زیادی ایمیل را به سرعت مشاهده کنید بدون اینکه گیج شوید. منوی اسلایدها چندین ایمیل را در خود جای داده است

راهنمای مبتدی برای طراحی برنامه Android

طراحی اپلیکیشن اندروید
آندروید پلت فرم تلفن همراه بسیار محبوب است. در حال حاضر ، دستگاه های Android بیشتر از هر نوع دستگاه تلفن همراه توسط افراد بیشتری استفاده می شوند. این به شما به عنوان یک طراح فرصتی می دهد تا برنامه ای ایجاد کنید که توسط میلیون ها نفر قابل استفاده باشد. در عین حال ، شروع به کار با طراحی Android ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، به خصوص اگر تجربه قبلی در طراحی تلفن همراه ندارید. اما نگران نباشید! نکاتی که در این مقاله ذکر شد به شما کمک می کند تا تجربه عالی موبایل را برای کاربران اندرویدی طراحی کنید.
قوانین اساسی طراحی Android را بیاموزید
مانند سایر رشته ها ، هنگام یادگیری چیزهای جدید ، شما باید برخی از قوانین اساسی را برای درست کردن امور یاد بگیرید. این قوانین پایه و اساس محکمی برای طراحی شما ایجاد می کند.

زبان طراحی Android را بیاموزید
این یک واقعیت شناخته شده است که بهترین برنامه های ارائه شده در بازار مطابق قوانینی که در دستورالعمل های سکوی ارائه شده ایجاد می شوند. وقتی نوبت به طراحی یک برنامه برای اندروید می رسد ، یادگیری Material Design باید اولین قدم طبیعی برای شما به عنوان یک طراح باشد. طراحی مواد بسیار بیشتر از دستورالعمل های سکو است. این سندی است که زبان بصری را توصیف می کند. همانطور که گوگل توضیح می دهد: "ما خودمان را به چالش کشیدیم تا یک زبان بصری برای کاربران خود ایجاد کنیم که اصول کلاسیک طراحی خوب را با نوآوری و امکان تکنولوژی و علم ترکیب می کند."

ایجاد یک سلسله مراتب بصری قوی
بدون داشتن یک سلسله مراتب بصری مناسب در UI شما نمی توانید یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنید. به همین دلیل است که وقتی صحبت از برنامه های Android می شود ، عناصر اساسی طراحی Material شبکه ها و فضای سفید هستند. شما باید روی حذف همه عناصر صرفاً تزئینی تمرکز کنید و روی آنچه که واقعاً مهم است - تمرکز کنید.

الگوهای سیستم رایج اهرم
بسیاری از طراحان بر این باورند که وقتی نوبت به ایجاد یک محصول جدید می رسد ، آنها باید از هر ابتدا الگوی تعامل برنامه خود را طراحی کنند. من اکیداً توصیه می کنم از این مسیر خودداری کنید. هر مؤلفه سفارشی که با زبان Design Material متفاوت باشد می تواند باعث افزایش بار شناختی کاربران شود (به این دلیل که برای آنها ناآشنا خواهد بود و باید نحوه استفاده از آن را بیاموزند). اما حتی اگر در ایجاد یک مؤلفه سفارشی موفق باشید ، راه حل شما هزینه بسیار بیشتری خواهد داشت. شما فقط در مرحله توسعه نه تنها در طراحی آنها بلکه در اجرای آنها زمان زیادی را صرف خواهید کرد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

اجزای استاندارد (طرح بندی استاندارد ، ناوبری ، نقشه های رنگی و غیره) طراحی و مهندسی سربار را هم در رابطه با سرمایه گذاری اولیه و هم برای پشتیبانی طولانی مدت کاهش می دهد. هم Android و هم iOS دارای الگوهای زیادی هستند که استانداردهای صنعت محسوب می شوند.

برای توصیف روابط مکانی بین نماها از حرکت استفاده کنید
وقتی صحبت از طراحی مسطح است ، ایجاد روابط محکم بین صفحات مختلف یا عناصر UI دشوار خواهد بود. بدون ارتباط واضح و منطقی ، کاربران ممکن است تعجب کنند که چگونه صفحات مختلف به یکدیگر وصل می شوند. ابزاری که به ایجاد این ارتباط کمک می کند انیمیشن نامیده می شود. استعاره ماده توجه جدی را به طراحی حرکت می دهد زیرا نه تنها به انتقال معنی UI کمک می کند بلکه باعث می شود که رابط پویاتر شود.


در این مثال ، از حرکت برای ایجاد ارتباط منطقی بین دو حالت مختلف استفاده می شود - مرور آهنگ های موسیقی و گوش دادن به آهنگ مورد علاقه. تصویر: آنیش چاندران

دسترسی را فراموش نکنید
در تلاش برای ایجاد برنامه های زیبا ، بسیاری از طراحان یک قانون اساسی طراحی خوب - دسترسی را نادیده می گیرند. قابل دسترسی همان چیزی است که به کاربران از کلیه توانایی ها امکان استفاده موفقیت آمیز از UI را می دهد. همانطور که از Material Design بیان می کند: "محصولی با طراحی زیبا برای کاربران از تمام توانایی ها ، از جمله کسانی که دارای دید کم ، نابینایی ، اختلالات شنوایی ، اختلالات شناختی یا اختلالات حرکتی هستند در دسترس کاربران است."

دسترسی با موارد کوچک مانند انتخاب کنتراست مناسب برای عناصر UI و کپی متن شروع می شود. W3C نسبت کنتراست زیر را برای متن بدنه و متن تصویر توصیه می کند:

متن کوچک باید نسبت کنتراست حداقل 4.5: 1 در برابر پیش زمینه خود داشته باشد
متن بزرگ (با 14 pt bold / 18 pt معمولی و بالاتر) باید نسبت کنتراست حداقل 3: 1 در برابر زمینه آن داشته باشد
40٪ تخفیف از بهترین ابزار نمونه سازی - فروش جمعه سیاه در 24 دسامبر به دست می آید!

هم اکنون خریداری کنید

حتی طراحان بزرگ نیز می توانند در دام مشکل کم کنتراست قرار گیرند. برخی از قسمتهای این صفحه برای افرادی که بینایی طبیعی دارند به سختی قابل خواندن است. تصویر: آنتون آئیچانکا

هنگامی که یک کنتراست مناسب برای عناصر UI خود دارید ، می توانید به موارد پیچیده تر مانند انیمیشن ها و صدا بروید. حتما جلوه های حرکتی و صوتی را اختیاری کنید تا کاربرانی که اختلال بینایی یا شنوایی دارند می توانند در صورت لزوم آنها را خاموش کنند. برنامه باید دارای زیرنویس ها ، متن یا متن جایگزین دیگری برای جلوه های حرکتی حساس یا هشدارهای صوتی باشد.

مشخصات دستگاه را در نظر بگیرید
برای بهینه سازی طرحی برای انواع صفحه نمایش آماده باشید
هنگامی که نوبت به طراحی یک اپلیکیشن برای IOS می رسد ، شما تعداد دقیقاً دستگاه مشخصی را نشان می دهید و برای طراحی محصول خود نیاز به نمایشگر دارید (در بیشتر موارد ، لیست دستگاه ها از iP قدیمی شروع می شود

یک اپلیکیشن اندرویدی مناسب طراحی کنید و به مشتریان خدمات بهتر و سریع‌تری را ارائه دهید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن
یک اپلیکیشن اندرویدی مناسب طراحی کنید و به مشتریان خدمات بهتر و سریع‌تری را ارائه دهید.
مستقیماً از طریق گوشی با مشتری ارتباط داشته باشید.
رشد فروش نرم‌افزارهای موبایل امروز ‌به بی‌بدیل‌ترین و پول‌سازترین ابزارهای تکنولوژی مبدل شده. پس باکمی هوشمندی می‌توان تجارت را بر این اساس از نو پایه‌ریزی کرد و با مشتری به گستردگی کشور در ارتباط بود. طبق آمار غیررسمی در بسیاری از کشورهای درحال‌توسعه در حدود 95% از مردم دارای تلفن همراه و قریب 65% دارای تلفن هوشمند هستند کما اینکه بیش از 75% وقت کاربران در اپ های موبایل و در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری صرف می‌گردد.

بدیهی است این‌گونه استفاده از این تکنولوژی سرآمد بهبود تجارت شما و درنتیجه افزایش تعامل با مشتری نونگار و بالا بردن راندمان کسب‌وکار شما خواهد شد...

نونگار پردازش شرکتی است با قدمت 17سال طبق روزنامه رسمی خود با افتخار پیمانکاری بیش از 3200 پروژه و دارای گروه بندی 4شورای عالی انفورماتیک و پروانه کسب و .... از همین رو در خصوص تولید و طراحی بهینه اپلیکیشن های موبالی پرچمدار است و با ارائه اپلیکیشنهای بسیار تخصصی این مهم را اثبات نموده است !

طراحی اپلیکیشن جذاب و کاربرپسند داشته باشید در مرحله اول ظاهر اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کند، همچنین نحوه کارکرد و دسترسی به آن باید برای کاربران ساده و آسان باشد به گونه ای که تمامی افراد به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. طراحی اپلیکیشن باید قدرتمند باشد، به عبارتی دیگر باید به گونه ای باشد که نیاز همه ی کاربران خود را برطرف سازد. به این نکته توجه داشته باشید که به هنگام طراحی سایت و بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن ابتدا باید تمامی اصول و استاندارد های جهانی را رعایت نمایید. بهتر است اپلیکیشن خود را مرتبط با وب سایت خود طراحی نمایید و بین آن ها تناسب را برقرار کنید به گونه ای که با یکدیگر یکپارچه باشند و در آخر لازم به ذکر است که کدنویسی طراحی اپلیکیشن باید دارای یک هسته قدتمند و با ثبات باشد. تیم اجرائی اپلیکیشن در نونگار در واحدی مجزا فعالیت دارند و تخصصأ در این خصوص تحقیق و تولید می نمایند تا بتوانند دقیقأ عطف نظر کارفرمایان خود ساختاری اختصاصی و کاربر پسند ایجاد نمایند .

چرا طراحی اپلیکیشن خود را به شرکت نونگار پردازش بسپاریم؟
شرکت نونگار یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن بوده که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به مشتری های عزیز خدمات رسانی می کند.
آیا طراحی اپلیکیشن در رشد مشاغل تاثیرگذار است؟
بله همه ی صاحبان مشاغل از طریق طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت به راحتی میتوانند در فضای مجازی به کسب و کار خود وسعت داده و از این طریق به راحتی به معرفی مشاغل خودبپردازند.
هزینه طراحی اپلیکیشن چقدر است؟
تعرفه و هزینه ها ثابت نبوده و متناسب با نیاز مشتری متغیر است اما برای آشنایی با قیمت ها می توانید به وب سایت مراجعه کرده و یا با شماره های در ج شده در آن تماس حاصل فرمایید.
چگونه درخواست طراحی اپلیکیشن خود را ثبت کنیم؟
با مراجعه به وب سایت و تماس با شرکت نونگار و با تعیین وقت قبلی به راحتی می توانید به شرکت مراجعه کرده و از نزدیک نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید و پس از جلسه مشاوره رایگان می توانید اقدام به طراحی اپلیکیشن نمایید.
پشتیبانی طراحی اپلیکیشن به چه صورت می باشد؟
پشتیبانی طراحی اپلیکیشن توسط مجرب ترین پشتیبان ها هر روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به غیر از روزهای تعطیل قابل اجرا می باشد و در صورت برخورد با هر مشکلی به راحتی می توانید با پشتیبان مورد نظر خود تماس حاصل نمایید و به رفع مشکل خود بپردازید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید در مشهد

طراحی اپلیکیشن اندروید


پباده سازی و تولید نرم افزار

پباده سازی نرم افزار
یک نرم افزار مخصوص برای مارک و کسب و عمل خویش داشته باشید.داشتن نرم افزار بر روی موبایل مخاطب خویش، قابلیت و امکان دسترسی اضافه و رابطه عمیق‌خیس مشتری با شما‌را میدهد. در‌حالتی که کسب و عمل شما پتانسیل لازم را داشته باشد، با ایجاد یک برنامه ی مخصوص به فردو کاربردی برای آن، پلی ارتباطی دربین خویش و مخاطبانتان بسازید


پباده سازی نرم افزار
پباده سازی نرم افزار
- پباده سازی یک نرم افزار می بایست دیدنی و گیرا باشد تا ظواهر آن بتواند اعتنا مخاطب شمارا جلب نماید و اینقدر گیرا باشد تا وی مشغول نرم افزار شما نماید.
لهجه بی آلایش خیس نرم افزار شما بایستی کاربردی باشد.

پباده سازی نرم افزار کاربردی
پباده سازی نرم افزار کاربردی
پباده سازی نرم افزار شما می بایست به نحوی باشد که به کار گیری از آن برای تمامی یوزرها بی آلایش و لذت‌بخش باشد . پیچیده و گنگ نباشد که به کارگیری از آن سخت باشد می بایست به طوری باشد که کلیه ی مخاطبان شما بتوانند با آن عمل .نمایند

پباده سازی یک نرم افزار بی نقص
پباده سازی یک نرم افزار بی نقص
-پباده سازی یک نرم افزار می بایست به نحوی باشد تا بتواند پاسخگوی نیازها مخاطبان شما به شایسته ترین نحو ممکن باشد و تا حد قابلیت همه نیاز های آنها را برطرف نماید تا نیاز به مراجعه به جای دیگر را نداشته باشند

چرا برای مارک خویش نرم افزار داشته باشیم ؟؟

از‌آنجا‌که امروزه گوشی ها نقش کلیدی در معاش اشخاص بازی می کنندو تبدیل به یک عضو غیر وابسته نشدنی هر فردی گردیده اند،به این ترتیب می بایست از این فضای ساخت گردیده برای بهره‌برداری از این مجال بهره برد که یکی‌از این زمان ها تولید نرم افزار مارک خویش میباشد.زیرا که نرم افزار های تلفن همراه به مراد تسهیل تمامی اموری که آدم ها به صورت روزانه با آن‌ها سرگرم میباشند امروزه ترند گردیده اند و اشخاص ترجیح میدهند برای رفع نیاز های خویش از نرم افزار های دماتی گوی خویش به کارگیری نمایند و در هزینه دوران و انرژی صرفه جویی نمایند.

با دقت به بازار رقابتی امروزه ، هر کسب و کاری که به تامل پویایی و آپ دیت بودن باشد ،نیاز مند یکسایت و یک نرم افزار برای رشته و کسب و عمل خویش میباشد تا بتواند وارد بازار دیجیتال شود و در‌این عرصه از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرد چون امروز،بعدازظهر دیجتال میباشد و هر که که وارد آن نشود از این عرصه عقب ما‌نده و از سودی که رقبای وی درین عرصه سود مند می گردند را از دست می‌دهد.

این یک فرمان مشخص و معلوم میباشد که هر کسب و کاری در حوزه ه ای پیشگام باشد می‌تواند از مزیت رقابتی پیشرو بودن درکسب و عمل استعمال نماید و سهم خوب و بیشتری از بازار را اذعان خویش نماید.

واضح میباشد که به کارگیری از این تکنولوژی سرآمد بهبود تجارت شما و بالا بردن بازده کسب‌وکار شما خواهد شد.

به این ترتیب یک مجال استثنایی در مشت شما میباشد. با ایجاد یک نرم افزار جالب و کاربردی می توانید سرویس ها خویش را مستقیماً از روش موبایل در چنگ مشتریان قرار دهید و بدین ترتیب مدام در هر ساعت و مکانی برای آن‌ها در دسترس باشید.
طراحی اپلیکیشن اندروید

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن اندرویدپباده سازی نرم افزار
درصورتی که بخواهیم یک بیزنس اینترنتی به 4 تکه تقسیم کنیم سوای ترید پباده سازی نرم افزار و داشتن نرم افزار اندروید یا این که نرم افزار ios برای رابطه بهتر و اثر گذار خیس در بین مشتریان و صاحبان شغل ها تاثیر بسزایی دارااست .

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

داشتن نرم افزار گوشی برای برخی بیزنس ها مانند ارائه دهنده های سرویس ها مشورت کردن , حقوقی و وکالت , شغل ها تلفنی و شغل ها شبیه همین شرایط فعلی هم تماما ضروری است و برای بعضا دیگر از شغل ها شاید امروز نیاز ضروری نباشد البته صد رد صد فردا این نیاز از روی اراده امروز به یک نیاز ضروری مبدل خواهد شد.

چه طور یک نرم افزار تلفن همراه مطلوب پباده سازی کنیم؟
شیوه های زیادی برای پباده سازی نرم افزار گوشی متناسب با دسته نرم افزار موجود است . بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید پباده سازی کنید می‌توانید از بعضا تارنما های فرنگی و اهل ایران ارائه دهنده سرویس ها پباده سازی نرم افزار و برخی قابل انعطاف افزارهای پباده سازی نرم افزار استعمال کنید .. ولی اینکار صرفا برای افرادی توصیه می شود که قصد فعال سازی یک نرم افزار موبایلی بی آلایش را دارا هستند و اندک اطلاعاتی درین ضمینه دارا‌هستند .

پباده سازی نرم افزار های آفلاین ( سوای نیاز به وب)
بطور کلی نرم افزار ها به دو تیم کلی آنلاین و آفلاین طبقه بندی می گردند … یعنی استفاده کننده برای به کار گیری از برخی نرم افزار ها نیاز به اتصال وب دارااست البته بعضی دیگر از نرم افزار ها می‌توانند به طور کامل بصورت آفلاین گزینه استعمال قرار گیرند. پباده سازی نرم افزار های آفلاین تلفن همراه بسیار راحتر است .. ولی بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید تا پباده سازی فرمائید . این گونه به عنوان مثال برای یک کتابخانه مجازی مورد قابل قبولی است ..

پباده سازی نرم افزار های آنلاین
به کارگیری از از این جور از قابل انعطاف افزارهای موبایلی یا این که نرم افزار ها مستلزم داشتن اتصال وب در گوشی استفاده کننده دارااست .پباده سازی نرم افزار های آنلاین بسیار پیچیده خیس و فنی خیس از پباده سازی نرم افزار های آفلاین است . به این دلیل‌که در حالتی‌که بخواهیم با یک نگاه گذار به تفاوت این جور با نرم افزار های آفلاین بپردازیم کافیست اعتنا داشته باشیم که طراجی نرم افزار آنلاین یا این که ترکیبی آنلاین و آفلاین مستلزم داشتن فضای میزبانی برای دیتای آنلاین و احیانا تبادلات دیتا میان سرور و گوشی استفاده کننده است .

پباده سازی نرم افزار اندروید
سیستم اپن سورس اندروید نسبتاً بطور مطلق تبدیل به مورد نخستین و لبریز کاربردترین مدل سیستم دلیل موبایلی دنیا شده‌است و این سرعت رویش هر روز اضافه میگردد . ما چنانچه بخواهیم به کسی در امر پباده سازی نرم افزار منحصر اندروید یا این که ios مشورت دهیم بدون شک حق تقدم بسیار بیش تر و ویژه ای را برای پباده سازی نرم افزار اندروید در حیث می گیریم.

یادگرفتن پباده سازی نرم افزار اندروید

با داشتن یک نرم افزار اندروید حاذق براحتی می‌توانید علاوه بر رابطه بهتر با مشتریانتان مبادرت به حضور در لیست حاصل گوگل فرمایید … پاره ای تخصصی میباشد البته ما می توانیم این عمل را بصورت تضمینی برای شما انجام دهیم

چرا اندروید؟
سیستم دلیل اندروید پرکاربردترین سیستم برهان موبایلی عالم است
اندروید در جمهوری اسلامی ایران با اختلاف بسیار فاهشی نسبت به ios جای دارد
سیستم دلیل اندروید وابسته به شرکت گوگل است
موقعیت نشر راحتری را داراست
در حالتی‌که سئوکار باشید می‌توانید با پباده سازی نرم افزار اندروید شیوه صد ساله را یکماهه بپیمایید …( محرمانه پهنا کردم)
ایجاد نرم افزار اندروید:

ایجاد نرم افزار اندروید و تولید نرم افزار تلفن همراه متناسب با نایزهای شما در بهینه سازی میر اجرایی می‌گردد . شما کافیست تا نیازهای خودتان را تشریح نمایید یا این که نرم افزار شبیه ای را به ما اعلام نمائید سایر امور بصورت اتومات در سیستم یک پارچه سرویس ها مشتریان بهینه سازی میر اجرا می شوند.

پیشنهاد پباده سازی نرم افزار
برای توصیه پباده سازی نرم افزار می‌توانید درخواست های خویش را از روش فرم تثبیت پیشنهاد برای تیم بهینه سازی میر و بهینه سازی ساز ارسال فرمائید … لطفا در هنگام ارسال درخواستهای متنی پیشنهاد نرم افزار اندروید یا این که پیشنهاد نرم افزار ios کارایی فرمائید توضیحات نسبتا جامعی را در زمینه‌ی قابلیت و امکان آیتم نظرتان از پباده سازی نرم افزار اندروید یا این که ios , ضمینه کاریتان , حداکثر پولی که می توانید هزینه نمائید و… برای ما ارسال کنید تا بتوانیم در اسرع وقت درخواست های شما‌را بازنگری کرده و به شما جواب دهیم.

توصیه نرم افزار اندروید
پیشنهاد نرم افزار ios
اخذ مشورت تلفنی و تلگرام
09332978858
تولید نرم افزار بدون پول
سیستم به طور کامل بدون پول پباده سازی و ایجاد نرم افزار اندروید و نرم افزار ios با ساختاری به طور کامل سازگار با لهجه فارسی خدمتی ویژه از مجموعه بهینه سازی میر و seo ساز است که در راستای یاری به کسب و شغل های کوچک و با قدرت مالی زیر در حالا راه‌اندازی می باشد . در‌این سیستم پباده سازی نرم افزار تماما بدون پول بوده و قادر است برای درصد بالایی از نرم افزار های متبوع شما با ساختارهای معمولی و میانگین جوابگو باشد …

برای استعمال از سرویس ها تولید نرم افزار تلفن همراه بدون‌پول روی لینکهای ذیل کلیک نمائید
بازدید کننده گرامی در حالتی‌که خواستار به کارگیری از سرویس ها تولید و پباده سازی نرم افزار اندروید یا این که ios می باشید عملکرد نمایید فرم ذیل را با توجه کامل شدن نمائید تا کارشناسان ما بتوانند در اسرع وقت براورد دقیقی از هزینه و دوران اجرای پروژه پباده سازی نرم افزار اندروید شما بدست آورده و از اتلاف دوران خودداری شود.

بهینه سازی
طراحی اپلیکیشن اندروید

123