یک اپلیکیشن اندرویدی مناسب طراحی کنید و به مشتریان خدمات بهتر و سریع‌تری را ارائه دهید.


طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن
یک اپلیکیشن اندرویدی مناسب طراحی کنید و به مشتریان خدمات بهتر و سریع‌تری را ارائه دهید.
مستقیماً از طریق گوشی با مشتری ارتباط داشته باشید.
رشد فروش نرم‌افزارهای موبایل امروز ‌به بی‌بدیل‌ترین و پول‌سازترین ابزارهای تکنولوژی مبدل شده. پس باکمی هوشمندی می‌توان تجارت را بر این اساس از نو پایه‌ریزی کرد و با مشتری به گستردگی کشور در ارتباط بود. طبق آمار غیررسمی در بسیاری از کشورهای درحال‌توسعه در حدود 95% از مردم دارای تلفن همراه و قریب 65% دارای تلفن هوشمند هستند کما اینکه بیش از 75% وقت کاربران در اپ های موبایل و در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری صرف می‌گردد.

بدیهی است این‌گونه استفاده از این تکنولوژی سرآمد بهبود تجارت شما و درنتیجه افزایش تعامل با مشتری نونگار و بالا بردن راندمان کسب‌وکار شما خواهد شد...

نونگار پردازش شرکتی است با قدمت 17سال طبق روزنامه رسمی خود با افتخار پیمانکاری بیش از 3200 پروژه و دارای گروه بندی 4شورای عالی انفورماتیک و پروانه کسب و .... از همین رو در خصوص تولید و طراحی بهینه اپلیکیشن های موبالی پرچمدار است و با ارائه اپلیکیشنهای بسیار تخصصی این مهم را اثبات نموده است !

طراحی اپلیکیشن جذاب و کاربرپسند داشته باشید در مرحله اول ظاهر اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کند، همچنین نحوه کارکرد و دسترسی به آن باید برای کاربران ساده و آسان باشد به گونه ای که تمامی افراد به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. طراحی اپلیکیشن باید قدرتمند باشد، به عبارتی دیگر باید به گونه ای باشد که نیاز همه ی کاربران خود را برطرف سازد. به این نکته توجه داشته باشید که به هنگام طراحی سایت و بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن ابتدا باید تمامی اصول و استاندارد های جهانی را رعایت نمایید. بهتر است اپلیکیشن خود را مرتبط با وب سایت خود طراحی نمایید و بین آن ها تناسب را برقرار کنید به گونه ای که با یکدیگر یکپارچه باشند و در آخر لازم به ذکر است که کدنویسی طراحی اپلیکیشن باید دارای یک هسته قدتمند و با ثبات باشد. تیم اجرائی اپلیکیشن در نونگار در واحدی مجزا فعالیت دارند و تخصصأ در این خصوص تحقیق و تولید می نمایند تا بتوانند دقیقأ عطف نظر کارفرمایان خود ساختاری اختصاصی و کاربر پسند ایجاد نمایند .

چرا طراحی اپلیکیشن خود را به شرکت نونگار پردازش بسپاریم؟
شرکت نونگار یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن بوده که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به مشتری های عزیز خدمات رسانی می کند.
آیا طراحی اپلیکیشن در رشد مشاغل تاثیرگذار است؟
بله همه ی صاحبان مشاغل از طریق طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت به راحتی میتوانند در فضای مجازی به کسب و کار خود وسعت داده و از این طریق به راحتی به معرفی مشاغل خودبپردازند.
هزینه طراحی اپلیکیشن چقدر است؟
تعرفه و هزینه ها ثابت نبوده و متناسب با نیاز مشتری متغیر است اما برای آشنایی با قیمت ها می توانید به وب سایت مراجعه کرده و یا با شماره های در ج شده در آن تماس حاصل فرمایید.
چگونه درخواست طراحی اپلیکیشن خود را ثبت کنیم؟
با مراجعه به وب سایت و تماس با شرکت نونگار و با تعیین وقت قبلی به راحتی می توانید به شرکت مراجعه کرده و از نزدیک نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید و پس از جلسه مشاوره رایگان می توانید اقدام به طراحی اپلیکیشن نمایید.
پشتیبانی طراحی اپلیکیشن به چه صورت می باشد؟
پشتیبانی طراحی اپلیکیشن توسط مجرب ترین پشتیبان ها هر روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به غیر از روزهای تعطیل قابل اجرا می باشد و در صورت برخورد با هر مشکلی به راحتی می توانید با پشتیبان مورد نظر خود تماس حاصل نمایید و به رفع مشکل خود بپردازید.

طراحی اپلیکیشن اندروید


[ بازدید : 224 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 21 آذر 1398 ] [ 10:03 ] [ مهشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]