پباده سازی اپلیکشن تلفن همراه


طراحی اپلیکیشن اندروید
پباده سازی اپلیکشن تلفن همراه
با پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میتوانید این زمان را داشته باشید که رابطه و دسترسی بیشتری با مشتریان خویش خواهید داشت. چنانچه کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می توانید با تولید نرم افزار قادر، کاربردی و خوشگل، یک پل ارتباطی مطلوب با مشتری‌ها داشته باشید. گروه پباده سازی نرم افزار ویستا، با مهارت و تجربه طولانی‌زمان خویش مهیا میباشد تا در قضیه پباده سازی نرم افزار اندروید و ios با شما یار و همدم باشد. این اطمینان را می‌توانید داشته باشید که تیم ویستا متنوع ترین تجهیزات و همچنین مطلوب ترین ارزش پباده سازی نرم افزار را به شما ارائه خواهد کرد. با ما همدم باشید.

چرا به نرم افزار نیاز داریم ؟
چرا نرم افزار؟! شما در زمان روز چنددفعه از نرم افزار ها استعمال میکنید؟! به کار گیری از نرم افزار فروشگاهی برای رفع نیاز های اساسی و مهم زندگیتون! به کار گیری از نرم افزار شبیه اسنپ یا این که تپسی برای حمل و نقل! به کارگیری از نرم افزار شبیه دیوار یا این که شیپور برای معامله! درواقع امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای وب کمتر کسی رو می‌بینید که قصد به خریدهای حضوری داشته باشد. تلفن همراه های هوشمند بخش اعظمی از این امور را راحت کرده اند و در ادامه آن در فضای کسب و فعالیت تغییرات بزرگی ساخته شده است.امروزه برای هر کسب و کاری وجودیک طراحی وب دارای اعتبار و ماهر الزامیست و اهمیت تولید نرم افزار در چندسال آینده نیز به همین اندازه خواهد شد. امروزه همگی کسب و کارهایی که سرویس ها و یا این که کالایی را ارائه می‌دهند،با تولید نرم افزار ماهر سبب رونق تعدادی برابری فضای کاری خویش خواهند شد.

پباده سازی نرم افزار اندروید و ios
مجموعه ویستا با ارائه بروز ترین متود کدنویسی و پباده سازی، مبادرت به پباده سازی نرم افزار اندروید و همچنین پباده سازی نرم افزار ios با شایسته ترین تعرفه و کیفیت می‌نماید.تمام نرم افزار ها با درنظر تصاحب کردن پباده سازی تارنما ماهر مبادرت به کد زنی گردیده.نرم افزار و سایت به یکدیگر بصورت آنلاین متصل بوده و با بروزرسانی محصول ها بر روی پنل مدیریتی می‌توانید سایت و نرم افزار را به روز نمایید!

تمام نرم افزار های پباده سازی گردیده در ویستا بصورت Responsive بوده و در تمام تبلت ها و موبایل های همدم بصورت درست نمایش داده میشود.

لهجه برنامه نویسی ایجاد نرم افزار اندروید به طور Native و با لهجه Java SE برنامه نویسی شده‌است. همینطور لهجه برنامه نویسی نرم افزار IOS با Swift بوده و مطابق با نهایی تغییرات و بروز رسانی ساخت گردیده، تمام داده ها بصورت به طور کامل هش گردیده اعمال می‌شوند و امنیت آن بصورت بدون نقص تضمین میگردد.

تولید نرم افزار گوشی با انگیزه سهل وآسان سازی امور
نرم افزار های گوشی برای ما تجهیزات فوق العاده ای را آماده نموده است. بگونه ای که به طیف وسیعی از نیازهای روزانه بخوبی پاسخگو میباشد. از خرید تولید ها مختلف گرفته تا انجام سرویس ها بانکی، دریافت کردن ماشین کرایه ای برای حمل و نقل و مورد ها اکثری دیگر، همه در سوی سهل سازی امور برای یوزرها بوده میباشد. از مزایای نرم افزار ها می شود به در دسترس بودن شل برای یوزرها، جذابیت در هنگام به کار گیری، سرعت اجرا و سطح امنیت بسیار بالا اشاره نمود. این اتفاقات منجر صرفه جویی در حین و مخارج یوزرها خواهد شد. کسب و شغل های متفاوت برای اینکه بتوانند مشتریان خویش را مراقبت کنند و در کنار آن فعالیتشان را توسعه دهند، با مبادرت به پباده سازی نرم افزار تلفن همراه خواهند توانست که به هدف ها خویش دست پیدا نمایند. گروه ویستا در مسئله ایجاد نرم افزار اندروید و ایجاد نرم افزار ios ، سرویس ها بی سابقه را ارائه می‌دهد.

فرآیند توصیه دهی نرم افزار گوشی
سازه به تجربه تعدادی ساله کمپانی ویستا در مسئله های گوناگون و پروژه های متنوع،عموما دو فاکتور اساسی برای کارفرمایان با شخصیت دارای اهمیت میباشد؛ 1-بها 2-روزگار انجام عمل. در اصل دربین همگی پروژه های متفاوت قابل انعطاف افزاری این دو فاکتور بسیار دارای اهمیت میباشد.نکته ای که بین بایستی به آن دقت کنیم این میباشد که برای انتخاب این دو پارامتر مهم نیاز به تحقیق و گفتمان های زیادی میباشد.در صورتی‌که خیلی از موسسه ها قابل انعطاف افزاری تعرفه پباده سازی نرم افزار را بصورت ظریف مشخص و معلوم میکنند.به همین استدلال شما می بایست این نکته را متوجه باشید برای انجام یک پروژه قابل انعطاف افزاری در هر ابعادی،نیاز میباشد که روند نیاز سنجی،تست و تولید بصورت ظریف سنجیده شود و بعداز آن بها و زمانه ظریف معین شود.برای معلوم کردن این قضیه مهم باید 5 قدم اساسی و مهم فی مابین کمپانی قابل انعطاف افزاری و صاحبکار برداشته شود؛

1-کامل شدن پوشه داکیومنت یا این که پروپزال
در اولِ پروژه کارفرمای با شخصیت می بایست یک فولدر داکیومنت یا این که پروپزال از خصوصیت هایی نرم افزار برای کمپانی مهیا نماید.خصوصیت هایی نرم افزار میتواند دربرگیرنده وضعیت تعاملی اپ،خصوصیت های ظاهری،شرایط های متفاوت و … باشد.

2-جلسات فنی با کمپانی قابل انعطاف افزاری
بعد از کامل شدن پوشه داکیومنت جلسات فنی و تخصصی با کمپانی قابل انعطاف افزاری برگذار می‌شود و همگی خصوصیت های مطرح شد در داکیومنت بصورت بی نقص باز‌نگری گردیده.بعد از او‌لین نشست از طرف کمپانی قابل انعطاف افزاری یک برهه زمانی قیمتی برای اپ موردنظر بیان میگردد.

3-پباده سازی مثال نخستین یا این که prototype
مثال نخستین یا این که prototype یکی مهمترین قسمت های فعالیت به حساب آورده می شود چرا‌که کلیه خصوصیت های ظاهری و تعاملی نرم افزار در آن دخیل میباشد.درین مرحله شما می‌توانید در رابطه کلیه مورد ها پباده سازی نرم افزار بصورت بی نقص حیث دهید.

4-بازبینی زیرساخت های موردنیاز
بعد از کامل شدن مثال اول و تست نرم افزار گوشی،آغاز به باز‌نگری ذیل ایجاد های ما یحتاج برای روش تولید نرم افزار پرداخته.درین نصیب تکنولوژی های موردنیاز برای تولید اپ گزینش می‌گردد.مانند ایجاد پنل ادمین با laravel و …

5-گزینش هزنیه و زمانه - باز‌نگری موضوعات قرار بخشید
بعداز انتخاب تکنولوژی و ذیل ایجاد ما یحتاج،کمپانی قابل انعطاف افزاری ویستا برای صاحب کار داکیومنتی را بر اساس هزینه،زمانه و تکنولوژی و همینطور روش ایجاد نرم افزار ارسال می نماید و بعد از آن راجب جزئیات قرار اعطا کرد کلام می‌کنیم.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 آذر 1398 ] [ 10:34 ] [ مهشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]