24 بهترین ابزار برای طراحان برنامه های تلفن همراه


24 بهترین ابزار برای طراحان برنامه های تلفن همراه
طراحان برنامه های موبایل همیشه به دنبال ابزاری مناسب هستند که طراحی های آنها را برای کاربر نهایی ارزشمند می کند. ایجاد یک برنامه با ارزش موبایل ، به مهارت درجه یک ، خلاقیت و البته ابزارهای مناسب نیاز دارد.

آیا این می تواند به همین دلیل باشد که شرکت ها در حال سرمایه گذاری پول بیشتری در طرح های همراه کاربر پسند هستند؟ من مطمئن هستم.

طراحی اپلیکیشن اندروید

انتظار می رود این شرکت ها از این قدم جسورانه چه نتیجه بگیرند؟ خوب ، طبق گفته DMI ، "در 10 سال ، 10،000 دلار سرمایه گذاری در شرکت های طراحی محور 228٪ بیشتر از سرمایه گذاری مشابه در S&P داشته است."

در حالی که هنوز طراحی اسناد و مدارک وایرهای و محصولات اولیه خود را روی کاغذ ضروری است ، نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن باعث می شود که کارهای شسته شده یا ناتمام را با مشتری ها ، توسعه دهندگان و طراحان آسانتر کنید.

اما با وجود تعداد زیادی ابزار طراحی در همه جا امروزه ، انتخاب بهترین ابزار برای نوع خاص برنامه شما می تواند چالش برانگیز باشد.

خبر خوب این است که من 18 ابزار توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه را ترجیح می دهم از آنها استفاده کنم. من اطمینان دارم که شما ابزار صحیحی را با کارکردهای مورد نیاز این لیست پیدا خواهید کرد.

1. طرح
Sketch ابزاری برای مکزیک سبک UI / UX مبتنی بر مک بوک سبک برای طراحان برنامه های مدرن است. Sketch بیشتر به Adobe Photoshop شبیه است اما عمدتاً برای نمونه سازی برنامه ساخته شده است و بالاترین سهم را در فضای wireframe و فضای نمونه سازی دارد.

اندازه بارگیری حدود 20 مگابایت است ، از منابع سیستم زیاد استفاده نمی کند ، بسیار سریع دارایی ها را صادر می کند. در نهایت ، شما فقط باید آن را یک بار خریداری کنید و سپس مجوز سالانه را تمدید کنید. شما نمی توانید آن را تحریک کنید. با این حال ، این انتخاب عالی برای اکثر طراحان برنامه است.

بنابراین اگر می خواهید عکس ها را ویرایش کنید ، باید این برنامه را با ابزارهای دیگری مانند Photoshop یا Adobe Illustrator ترکیب کنید. آیا شما یک طرفدار کامپیوتر هستید؟ بسیار مایه تاسف است که بچه های Bohemian Coding ممکن است از رایانه های شخصی پشتیبانی نکنند.

آنچه در سؤالات متداول خود آورده اند این است: "با توجه به فناوری ها و چارچوب های منحصر به فرد برای سیستم عامل X که Sketch بر روی آن ساخته شده است ، متأسفانه ما فکر نمی کنیم که از Sketch در هیچکدام از این سیستم عامل ها پشتیبانی کنیم."

2. BuildFire
BuildFire یک پلتفرم توسعه برنامه پایان کار است که می تواند ابزاری عالی برای طراحان اپلیکیشن موبایل باشد و به شما امکان می دهد یک نمونه اولیه از برنامه مورد نظر خود بسازید. BuildFire دارای قابلیت های کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد هر یک از طرح های خود را بارگذاری کنید ، فونت ها ، رنگ ها و موارد دیگر را سفارشی کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که قابلیت داخلی در پلتفرم BuildFire همه چیز را برای ایجاد یک برنامه کاملاً کاربردی که بتوانید درست از طریق سیستم عامل و IOS و فروشگاه Google Play منتشر کنید ، دارد. می توانید نمونه اولیه خود را بسازید و آن را بر روی تلفن خود کاملاً رایگان تست کنید و فقط در صورت آماده بودن برای انتشار ، آن را پرداخت کنید.


شروع به کار با ساختمان

3. طراحی تجربه Adobe (XD)
XD رقیب مستقیم Sketch است. اگر طرفدار رایانه شخصی هستید و به دنبال استفاده از Sketch هستید اما به دلیل محدود بودن پشتیبانی Mac ، محدود است ، بنابراین ، این خبر خوبی برای شماست.

XD اساساً تمام ویژگی هایی را که از Wireframe Sketch — ، نمونه سازی اولیه و موارد دیگر دریافت می کنید ، در اختیار شما قرار می دهد.

XD کاملاً مسخره و سریع و آسان برای استفاده است. اگرچه هنوز در حالت پیش نمایش قرار دارد و فاقد برخی ویژگی ها مانند سایر محصولات جدید است و در این حالت ، فقط از بروزرسانی سالگرد ویندوز 10 پشتیبانی می کند ، بسیاری از طراحان برنامه از آن استفاده کرده و عاشق آن هستند. XD واقعاً امیدوارکننده است.

با من اشتباه نکنید ، XD هنوز به اندازه Sketch خوب نیست اما امیدوار کننده است و ممکن است همتای خود را در آینده قابل پیش بینی ضرب و شتم کند.


4- محور RP
Axure RP یک ابزار طراحی کامل برنامه برای طراحان حرفه ای است. سعی می شود از ابتدا تا انتها تمام ویژگی های مورد نیاز برای طراحی برنامه خود را به شما ارائه دهد. البته این بدان معنی نیست که عالی باشد.

گذشته از نمونه سازی اولیه ، این امکان را به شما می دهد که برای ایجاد فریم ورد ، mockup ، نمودارهای جابجایی ، Personas ، تابلوهای ایده ، مسافرتهای کاربر ، نمودارهای دیجیتال و مستندات گرافیکی و حتی بیشتر استفاده کنید.

نکته جالب اینجاست که اگر شما یک کد نویسی هستید و دوست دارید کد نویسی انجام دهید ، این امکان را به شما می دهد تا کدنویسی کنید ، همچنین به شما امکان می دهد تا آماده استفاده از قطعات و کتابخانه ها شوید تا به شما در ایجاد یکنواخت حتی بهتر طراحی کمک کند.

بنابراین شما محدود نیستید ، حدس می زنم شما فقط با تخیل خود محدود هستید. با این حال ، این همه به این دلیل است که چرا دارای یک منحنی یادگیری شیب دار است.

فکر می کنید سیستم عامل شما را پشتیبانی می کند؟ Axure RP در حال حاضر از OS X و Windows OS پشتیبانی می کند.

طراحی اپلیکیشن اندروید

5- مارول
به دنبال طراحی ، نمونه سازی و همچنین همکاری با تیم خود هستید؟ مارول این امکان را برای شما فراهم می کند که همه این موارد را انجام دهید.

بعلاوه این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید طرح های خود را از سایر ابزارها مانند Sketch یا Photoshop و تصویرگر به راحتی و حتی برنامه هایی که در فضای ذخیره ابری مانند Dropbox یا Google Drive در اختیار دارند ذخیره کنید.

در نتیجه ، می توانید طرح های خود را از ابزارهای مختلف اضافه کنید و از Marvel استفاده کنید تا با تمام ویژگی های انیمیشن زنده شود.


[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 30 آذر 1398 ] [ 8:55 ] [ مهشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]